Rabu, 8 Jun 2011

Aku Nak Memblog Lagi Ler....hehe

  Asamekom..nie ari 9.6.2011..ari ABAH kan arinie..hehehe..SELAMAT ARI ABAH utk abah aku n abah2 korg smue..hehehe..Syok nie ari g2 keje nampak mak abah dpn mate kan..biase ler i nieh anak di rautauan susah nak nampak mak abah time g keje..(udah mcm endon g malaysia lak)hehehe..aku org malaysia asal Perak n keje di negeri org..kire perantau la kan..hehehe..

 Bgn pg iron baju g mandi n gosok ggi xdilupekan..hehehe..setel smue da siap smart2..g ruang tamu nampak mak abah ade kat dpn.."uiisss smart bebeno nyah.."(dgn muke teruje tgk anak tggal laki sorg diorg nie.).hehehe..bgga sat dipuji mak abah aku pepagi yg riang d hari khamis yg mulia nie..hehehe..xsenyum teman dibuatnyer smpai ke malam jwbnyer arinie..coz bgga mak abah puji anak die smart..hehehehe..

  Nie utk pemulaan pembukaan blog aku balik..hehehe..ade ke org nak bace nieh..lantok di ctue..aku nak gak on blog nie..leh jd 1 tempat aku nak kongsi pape an..jempot2 la layan blog sy yg xsberape nie..hehehe..


                                             my lover mak n abah


  sepanjang ari mau senyum sokmo..hehehehe
  biase laaa..daa dipuji..hehehehe..

1 ulasan:

nur shuhada berkata...

mok~kawe baco!!!demo jge isau~hahaha tenxs follow~ [anak manje] :)

Catat Ulasan

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Powerade Coupons