Rabu, 9 November 2011

Langgar Langgar..Cam Bangang Jer...

     Sorry Kesat ckit tajuk aku nie arikan..nie smue kes geram tgk video budak kecik kat China kene langgar..bkn langgar secare xsengaje..tp memang mcm di sengajekan..2 video aku tgk budak kne langgar..geram jer rase bile ade org xde perikemanusiaan..pe la teruk sgt org cm nie..sumpah aku menyirap jer tgk..budak yg kecik sme darah same isi same kale rambut kne cmtue..bukan binatang die langgar tue..manusia gak..klu bende cmnie jd depan mate aku sumpah aku bantai org yg langgar tue sampai pecah muke die..agak kurang ajor n xde kemanusiaan..binatang pon klu bleh bwk kete xde die nak langgar budak sekecik tue..

      Lagi sedih bile tgk lepas budak tue kne langgar xde org sekeliling dtg n bwk ke hospital..bleh pulak org sekeliling buat xtau..padahal lebih 18org lalu kat kawasan tue..dorg cm tgk anak patung jer kne langgar..xterpk ke nak wat kebaikan..klu aku sendri..ade org nak bantuan insyaallah aku trus on the spot tolong..lg2 bile budak sekecik tuekan..pe la manusia cmtue..betoi2 sifat kafir cmtue kut..kejam teramat sgt..


masyarakat yg tak berperikemanusiaan..
      Alhamdullilah spanjang 24taun aku idup kat Malaysia xde dgr kes kekejaman cm nie lg..aku sendri dulu eksiden xde dilanggar cm budak tue..byk tgn hulur bantuaan..bende nie menunjukkan Malaysia mempunyai ramai manusia yg baek2..sentiase hulur bantuan kat org kan..aku harap xjd bende cmnie kat negare kite nie..coz kite manusia ade diberi otak n akal untuk berfikir..teruskan hidup kite jadi org yg sentiasa berfikir..Peace No War..=)

0 ulasan:

Catat Ulasan

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Powerade Coupons