Jumaat, 4 November 2011

6.11.2011 raye haji..

   Ooh 6.11.2011 Raye Korban..memang kene sgt la tarikh nie bg aku..hari ahad jatuh hari raye korban taun nie an..kne sgt utk mengingatkan pengorbanan org yg penah beri pengorbanan kat kite terutama mak abah kite yg dari kite kecik sampai kebeso membesorkan kite..n pengorbanan org laen selain dorg..yg penah tolong kite buat bek kat kite or pape bantuan org kat kite an..tue smue termasuk gak dlm pengorbanan..just kite kne sentiase hargai stiap pengorbanan yg org beri kat kite supaye kite still jd org yg sentiase menghargai pengorbanan org..

    Hari raye korban taun nie..dapat cuti lg sehari isnin..coz cuti ganti sbb jatuh ari ahad an..cuti 3 hari jer raye aji nie coz xcm cuti raye puase..mau klu bleh sbulan nak cuti an..slalunyer raye haji family aku smbut dlm keadaan serdehana jer..coz xdela cm raye puase..raye still manu yg wajib ade kat umah aku at kmpg semestnyer laksa..tiap taun raye korban or raye puase laksa mest jd kemestian kat kat umah aku..bende wajib selain lemang..nak rase meh la jempot dtg umah..hehehe..

     Oks di sini sje peng update pan aku yer utk versi hari raye korban yups..hehehe..geng2 yg balik kmpg or g beraye joh2 hati2 la dijalan raye ek..sayangilah nyawa anda n ingatlah org tersayang..hehehe..pape pun aku nak ucap Selamat Hari Raya Aidiladha too smue umat islam kat dunie Allah nie..maap zahir batin di pinta kat sesape yg penah aku kutup bahan kate maki walaupon tersepak..hehehe..maapkan aku..aku manusia yg xpernah tersilap dari kesilapan..Maaf Zahir Batin kat smue.....

0 ulasan:

Catat Ulasan

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Powerade Coupons