Selasa, 6 September 2011

Abis pose..n lom abis raye..raye still sebulan lg..Selamat Ari Raye..

   Asalamekom..ade org ke idak nie..??teman dtg nak beraye nie..hehehe..Still mood raye x abis lg..lame gak an aku membisu xmemblog..hampir 2 bulan kowt..x huha huha lam blog aku nie..klu blog nie x duk lam laptop maybe da sebeban habuk kut..hehehe..skrg aku kembali dari kemalasan yg timbul dalam diri ini coz penat berpose nak cite pon naek mls..jge pahale..hehehe..skrg bru timbul kerajinan lam jiwa raga aku nie haaa utk kembali memblog n huha huha kembali..hehehe..chor come back in my blog..huhuhuhuuu..

   First nak cite pasal pose..pose taun nie aku agak elek skit kot..xde pk berbuke ngan awek daa..hehehe..im solo an..Mkn kureng ckit still on diet..konon beli telo 2 papan utk 1 bulan on diet bulan pose..pe pon xbleh aku x lalu mkn telor jer..geli gak anak tekak..jd bertahan 2 minggu jer mkn telo time sahur..hehehe..pastu balun nasi kembali..hehehe..agak skema ayat bahasa melayu aku nie ha..hehehe

    Minggu pertama puase yg smue org tggu coz time nie trus terpk nak berbuke ngan mak abah n 1 family..alhamdullilah dapat balik kampung mggu pertama puase n berbuke with my loving family..biase laa aku kan perantau di negeri org..hehe..jd awal2 pose mest kne balik kmpg berbuke ngan org tuer aku..mggu pertama puase gak aku berjaye meletopkan meriam..terase ketagih lak nak men meriam..jd balik kmpg pas terawih kumpul kwn2 kat kmpg ajak mem meriam..Wei jom men meriam.!!skali pelawaan..trus maen perang..hehehe..amat gler aku ble maen meriam mcm perang dunia berlaku kembali..hehehe

   Smbung pose at Putrajaya balik..cm biase la..xbest sgt puase joh2 ngan mak abah..xbest sgt..tp pe kan daye ini ler adat idup sebagai perantau..hehehehe..(mcm duk merantau kat afrika selatan jer kan..hahaha)taun lepas time nak berbuke jer g bazar..maybe tiap ari kut g..taun nie agak bgs ckit la aku nie..coz taun nie 3 kali jer g bazar..hehehe..xnak membazir amalan syaitan..hehehe

  Byk lagi sebenonyer cite pasal pose..tp xtau cmne nak cite..coz byk beno ler..hehehe..jd pendekkan cite..kiter terus ke raye..hehehehe..Raye Raye Raye..hehehe..yeeaaahhh haaa..da raye la..pejam celik pejam celik..udah raye..kejap plak rase mase jln..tue yg buat aku xsempat nak cari baju melayu raye taun nie..jd aku pakai jerla kemeje yg aku beli kat kwn aku John Hery its my pren..hehe..raye taun nie ilang kemelayuan asli aku coz xde baju melayu..hehe..xpe la..janji beraye gak udah..yg penting bju raye abah aku beli sudah..sekali tgk sekali pandang oks gak pakai kemeje n jeans..kire limited..coz aku sorg jer pakai kemeje..hehehe..

   Pape pon yg amat membanggakan raye taun nie aku daa kecik ckit..kwn2 n sedare mare jumpe aku time raye tekezuutt org utan tgk aku kecik ckit..aku pon ade syok laa bile org kate daa kurus da ensem..membuatkan aku jd perasaan..hehehe..hingga mengembang ngincup idung mancung ku ini..hehehe

Tammat sudah alkisah aku yg berperasaan ini..hehehe..

Jadi lom terlambat lg aku nak ucap selamat ari raye n maap zahir batin kat korg smue yg mentelaah blog aku yg x seberape nie..hehehe..tsilap kate termaki tercaci maap dipinta dari insan kerdil ini..hehehe

sesi maen meriam..hehe
berbuke with my GBS1987 at Times Squre

raye raye raye..limited..hehehe

ampun kan anak mu yg nakal ini..huhuhuhu


berbuke with wanda banja n mie poul..

manu berbuke kat kmpg..

limited kan..hahaha..raye nie kecik ckit..hehehe
Aku adelah aku Chor...........

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

waktu ini, 11.55pm..harap msih sempat..happy birthday..may Allah bless kamu sekeluarga sentiasa..panjang umur dan murah rezeki selalu..maaf utk semua salah silap org..
dan juga..selamat hari raya..

Hidup_Aku berkata...

thanx wish..knl pon x mne dtg salah silap cik tanpa nama berkata..huhuhuhuhu

Catat Ulasan

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Powerade Coupons