Isnin, 10 Oktober 2011

Event at Bukit Jalil.............................sambung........................

    Semekom..Bangun tidor sudaaa...hehehe..xla..nie ari aku bekerje dgn hemah n bgsnyer walaupon ari minggu keje..bgs kan aku..kihkih..penamporkan aku coz puji diri sendri..xde sape nak puji jd xsalah puji diri sendri an..bgs gak puji diri sendri..bru bg keyakinan ckit an..

      Arinie smbg cite yg aku cte aritue..cte pasal pengalaman bru aku semate2 xde kaitan dgn yg hidop or yg telah dikebumikan..hahaha..agak gengster an ayat aku tue..mest la kne gengster coz aku kan bonzer..ehehehe..sabtu aritue ckp best ckp seronok n enjoy walau time tue time keje..coz keje kawal keadaan GIG yang ade artis..walaupon dipenuhi manusia2 yg kurang snonoh walaupon xsmue..jumpe budak melayu yg separuh bogel or yg xckp pakaian tue jd bende biase time tue..coz konsert pon dak2 untherground punyer..dlm negare n luo nagare..jd biasekan diri dgn keje nie..

      Stat keje kul 11 pg n abis kul 7..keras diri tp best..coz dapat blajo bende baru..aku diarah oleh ketua yg bertanggungjawab arahkan tugas kat aku n smue group yg join keje nie..aku n 9 yang laen dtugaskan kawal keadaan sekitar pentas n area tempat artis n tempat autograf..memang syok ar dok keje kat ctue coz kite org paling dekat kat ctue..first band Hujan..teruje gak dapat tgk cmne peminat fanatik dorg bile jumpe artis..time cmnie memang rase nak maki jer sakai yg agak fanatik nie an..lg2 peminat band dari luo negare..tp aku elek jer dapat kawal smue nie dgn tenang..hehehe..lg 1 kes aku geram sampaikan kne maki budak tue bile aku nampak sorg budak pempuan..aku rase umor pon xsampai 20taun lg..yg aku geram bile nampak die merokok..merokok tue oks la..menambah geram aku bile aku tgk die pakai tudung n isap rokok..uissshhh..bapak geram aku..kne sound speker la dgn aku..Dik ko tue pakai tudung..leh cube kontrol kebodohan ko tue..cmtue jer aku sound..trus die buang rokok dgn muke merah padam..bapak marah sgt aku time tue..kan dapat sebakul..hahaha

      Fanatik yg paling giler aku tgk bile ade sorg budak pempuan bawak BRA pink colour suh artis tue sain..memang bapak gler aku ckp..wat aku gelak pon ade..wat aku nyumpah kate bangang pon ade..jahanam budak nie..truk sawan die datang..hahahaha..sampai ade yg mabuk pon ade kat depan pentas..pe lagi aku di arah oleh ketua aku suh tangkap budak tue..aku n the geng pon dgn pantas g tmpt budak tue..tangkap n tarik keluar then bg warning kat budak tue..yg sian sampai nangis budak tue..hahahaha..kecoh gak kejap..tp pe nak buat sy diarah kawal keadaan jd kiteorg pon jalankan tugas..hahaha..

      Dari yang buruk smpai yg baek ade kat ctue yg bek aku nampak bile sorg mak datang anak die tgk konsert..bapak sempoi betoi dapat mak camtue..siap pesan kat aku suh tgk aku anak die..xleh la gtue makcik..da lari tugas klu cmtue..hahaha..aku smpat sembang ngan die..die kate anak2 da beso nie mcm nak..jd makcik ikut jela pe die nak..tp arap x langgo kebebasan yg die bg kabonyer..aku men layan jer makcik nie smbg..hehehe..dlm hati aku kate bruntung la dapat mak cmnie..maen penuhi jer ape anak nak..jgn bile dapat mak cmnie ko g jahanamkan diri sudaa..tul x..untung dak2 skrg nie..x cm zaman2 aku dulu..coz aku sendri xske susahkan mak pak..pape nak usaha la sendri..

     pape pon per yang aku blaja ngan keje baru nie aku kongsi ngan korg jd kan 1 cte utk aku kongsi..byk bende buruk baek aku dapat time nie..tp pape pon enjoy smbil bekeje..rezeki baru sebagai partime saje..hehehe..just ske2 nyer keje..abis di cnie..

TAMMAT......................

0 ulasan:

Catat Ulasan

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Powerade Coupons