Rabu, 6 Julai 2011

Dulu Kini & Tak Nak Selamenyer..

     Semekom..morning..evening..nite..n pape jerlaa...hehehe
Ape aku nak cite..cite baru bang bro akak sis sekalian..hehe..bukan lamenyer cite..cite kasi segor..mcm pasar pulak daaa..n mcm jual cd cetak rompak pon ade an..hehehe..nie bukan cite owg putih..bukan cite owg itam or owg berkulit perang..bkn citera cinta mahu pon raje lawak..nie cite sayerrr arr..org manis manis nie xgtue...hehehe

   Pe korg pk ngan tajuk kat atas tue..??xyah pk2 ler..nant kne strok lak korg nak pk kan..hehehe..nie ari aku update tetibe aku nak cite pasal aku sekarang..bkn cite aku C Budak Gemok Bebeno yg dulu..(cam belagak ckit ayat aku tue..hehe..tp aku tetap aku..)aku nak cite..nak bgtau n nak kabo kat 1 dunia..yg aku berjaye buang berat 25 kilo dlm 7 bulan..hehehe...cukop kuat semangat aku..aku kali nie berjaye gak aku kecik kan bdn yg beso x kecik2 spanjang 24 taun aku idop..susah 0o0o0o..mau buang lemak n berat...jgn sesekali pk aku amek just mate 5 ek..??hehehe



                  Gambo dolu dolu..paat n muktahir kan..hehehe..



Gambo ler nie..syukran syukran..kekuatan dtg dr ALLAH s.w.t..

  Tekad n Usaha...24 taun xpenah pk lgsung aku nak diet ke nak wat sesuatu tuk kecik kan bdn yg gedempol nie dulu..lam hati nak tp malas n xde tekad..stat ujung taun lepas aku betoi2 tanam tekad..nak kurus..xnak gemok se umur hidup..hehehe..permulaan bermula..berat aku 105KG saiz pinggang 42cm..aku stat maen gym n diet non stop cume sabtu n ahad jer aku xg gym..aku cume mkn nasik 1 hari sekali..mlm xmkn..smpai ker hari nie aku berjaye pegang tekat aku lg..alhamdullilah Allah bg kekuatan kan aku nak wat semue nie sampai skrg..SYUKUR sgt2..aku berjaye gaks ngan tekad aku..berat aku sekarang sudah jd 80KG n saiz pinggang 35cm..jd xlaa di gelar BRO OBESITI daaa..hehehe..sampai kan sekarang kwn2 pggl aku BUDAK BESI..ABG MUSCLE..TAFF2..n ade gak sorg hambe ALLAH tue pggl DAK KURUS..hehehe.

   Alhamdullilah berjaye gak aku dengan tekad n kekuatan diri yang Allah kurnia..pepe pon kite nak wat mesti ade tekad n kekuatan..selagi ade tekad n kekuatan insyaallah pe yg kite nak mest boleh walau pon kte pk kan bende tue mustahil..DULU KINI & X SELAMENYER..hehehe

sekian....PEACE NOT WAR...

  

1 ulasan:

cyke adaa berkata...

hahahaha hai dak kurus~BW tempat sy juge yer~ :D

Catat Ulasan

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Powerade Coupons