Khamis, 7 Julai 2011

sM0ke a.K.a isap Lokok..

 
    Semekom geng2 tanah kedaung..
Jumpe lg di hari yg same..nie jam nak cte pasal smoke..Lame daaa aku smoke..hampir 7taun..uishh leme bebeno..bkn nak membangge tp mcm nak cite kekesalan laks isap rokok nie..coz merokok nie membahayekan kesihatan..n membazir coz srupe cm membakar duit..tiap taun naek aje harge..hehehe..meninggal harge rokok naek ajer..padan muke aku..nak sangat isap rokok an an..hahaha..tp pe pon xbleh coz masih xde kesedaran di dlm diri ku ini..hehehe..skema kan ayat..non jelez eh ngan ayat ku itu..hahahaha

   Mau behenti tp susah bebeno nak behenti..ketagihan terlampau daa kowt..rokok jd cm teman bile boring mest sentiase lekat jer kat bibir nie..nak behenti pon cmne kekawan sekeliling isap rokok..kompom2 tgk dorg isap automatik lggar niat trus..hehehe..penah berlaku..shari jer laa dapat tahan x merokok..tp mcm staun..menggigil 1 bdn kowt xdpt..hehehe..

   Dalam family aku..aku sorg la smoke..sampai kan tiap kali abah tgk aku isap rokok kompom2 dapat ceramah ngan abah n di back up mak n adek beradik ku yg lain..menanah telinger jap..coz yg kne aku sorg..ramai lawan 1 kalah laa an an..xadil dorg nie..hehehe..



   Adil x adil blakang cite..nie smue utk kebaikan aku gaks an..jd dengar je laa dorg ceramah..skurang2 dorg tunjuk cmne dorg syg family kan..Love My Family..Insyaallah aku akan cube utk benti smoke..cme cepat or lambat jer..tp aku rase cm lambat jer..coz ckp menyikse kan behenti smoke nie..tp aku akan cube n terus mencube..



                                The Best utk DiRi Sendiri..hehehe

3 ulasan:

nur shuhada berkata...

I WANT U TO QUIT SMOKING!!!!can u???ni 1 cabaran..kalo ase tercabar try lah!!!4 ur info. dlm family sy semua kaki bakar duit cam u ni lah..bek abah n abang2..semua same...pastu ngadu sakit2..in fact,smoking mmg xbagus..so,lu pk lah sendiri...lalalalalaa...

Misz Leena berkata...

wooo..cmne la nk bg balak ak benti rokok ar?...degil nk mampos..xdgr kate..huh!!

chor berkata...

i want cyke adaa..tp uhh jenuh gak..nak kurus lg senang dr bhent rokok nieh..hehehe..tp tru cube..

Misz Leena jenuh uh nak behenti rokok nie..seksa gak zahir batin ku..hahahaha

Catat Ulasan

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Powerade Coupons